bej,

ROCHIA NUDE DIN DANTELA

07:20:00 Descude 0 Comments






Am profitat ieri de un soare "neasteptat" si am iesit sa admiram frumosul nostru Iasi. Sunt usor surprinsa de atasamentul meu pentru acest oras. Locuiesc aici doar de trei ani, dar nicaieri nu am simtit aceasta fuziune intre stilul de viata urban (care-mi place) si relaxarea completa (de care am nevoie) in parcurile din oras.


Rochie: Milanoo
Sandale: Bershka



Ma puteti acuza ca m-am imbracat prea elegant pentru o plimbare, dar tocmai avusesem bucuria de a primi un pachet generos care includea si aceasta rochita si desi am gasit-o mai frumoasa si putin diferita pe modelul de pe site, mi-a placut imediat ce am imbracat-o. 



Rochia este atat de potrivita pentru noptile de vara, iar dantela, un simbol al modei atemporale, adauga perfect o esenta de romantism si feminism in orice rochie.









Love,D 

You Might Also Like