beauty blogger,

The one by Oriflame. Review

03:08:00 Descude 0 Comments





Astazi apelez la noua gama The One de la Oriflame, cea cu care m-am "jucat" in ultima perioada. 
 Ce mi se potriveste si ce nu, cititi mai jos!




Fond de ten IluSkin, nuanta Natural Beige | Anticearcan IluSkin, nuanta Nude Beige

M-am bucurat ca le pot testa, euforia a trecut insa rapid si sincer, m-am panicat putin cand le-am deschis, le-am nimerit pe amandoua mai inchise decat tenul meu. Din pacate, erau exact produsele care ma interesau. Oricum, se va bucura mama mea de ele, ea a fost intotdeauna un client fidel fondurilor de ten de la Oriflame.

Pudra IluSkin, nuanta Light

Pudra mi se potriveste perfect, are o textura matasoasa, matifiaza si fixeaza fondul de ten, dar in acelasi timp mi s-a parut ca il si incarca putin.







Fardurile crema pentru pleoape, nuante: Beige Pearl, Golden Brown si Olive Green

Par produse pretentioase, dar se pot aplica si cu degetele si au nuante frumoase. Pe cel crem il aplic in coltul intern si sub pleoape pentru un efect de marire, l-am incercat chiar si pe pometi pe post de iluminator, cantitatea e oricum imensa.
Singurul lor inconvenient e ca se strang putin in pliuri, cu sau fara primer.






Rimelul Volume Blast

Dintre toate produsele primite, rimelul e preferatul meu si cu toata sinceritatea, mi se pare cel mai reusit. Sunt oricum familiarizata cu rimelurile lor si stiam cat sunt de misto. Are periuta rigida si subtire, potrivita pentru genele mele mici si pentru cele inferioare. Separa frumos genele si le defineste, insa nu recomand mai mult de doua straturi pentru ca tinde sa le incarce.




Luciu de buze Power Shine, nuante: Nude Reflection si Trendy Berry

Au un luciu frumos si dau impresia de volum pentru ca sunt pline de sclipici fin. Eu de cele mai multe ori le aplic peste un ruj pentru ca imi plac nuantele intense. Rezista pe buze atat cat am eu grija sa nu beau sau sa mananc.





Lacurile de unghii The One long wear nail  polish, nuante: Orchid si Cappucino

Nuantele celor doua sunt total opuse una fata de cealalata si e clar ca am si o preferata:




Orchid e o nuanta eleganta si dulce ca o bombonica, un fucshia mai inchis.




Iar Cappucino e un maro cald cu tonuri de gri. Stiu ca mama se va bucura de ea, pentru ca mie nu pare ca mi se potriveste.

In general, obisnuiesc sa aplic o oja in doua straturi, dar cu acestea zau ca e suficient si unul singur.
Vorbim de aceeasi consistenta densa si cremoasa si aceeasi rezistenta, in jur 2-3 zile fara top coat, apoi incep sa se toceasca la varfuri. Mi-a placut ideea de pensula plata si mai lata, ofera mai multa precizie.

Acestea au fost parerile mele, voua ce va face cu ochiul?
Catalogul online cu produsele The One il puteti vedea dand click aici!


Love,D

You Might Also Like