bluza imitatie piele,

Bluza cu dungi verticale

10:50:00 Descude 0 Comments





Tinuta de astazi este un rezumat a ceea ce imi doresc in aceste zile: glezne la vedere, un strop de alb, confort, stil si amestec de texturi.
Este prima data cand port dungi pe blog si le prefer pe cele verticale din motive evidente de piticenie, stiti ca au efect de alungire si in general dungile ofera tinutei un aspect mai clasic, mai curat.





Bluzita e achizitionata dintr-un locsor care vinde haine ce descriu perfect stilul meu vestimentar si e confectionata din piele ecologica cu umeri bufanti si buzunare care spre surprinderea mea, sunt destul de incapatoare. In ciuda aparentelor, s-a dovedit a fi prea mare pentru mine, cu toate ca am ales XS. Am rezolvat problema cu o curea lata in talie, ma gandesc sa o modific putin. 



Fusta/Curea: Stradivarius
Pantofi: Bershka


Love,
    Descude

You Might Also Like