fusta alba conica,

#dear_romania, Zara e online

04:24:00 Descude 0 Comments




In ultimele zile soarele a fost din ce in ce mai prezent.
Pe mine ma invie, ma motiveaza si ma face sa imi doresc o mie de lucruri... si apoi pot spune in sfarsit aleluia ca pot sa renunt la pantaloni si sa scot fustitele si rochitele la soare!



Cum era de asteptat, am fost nevoita sa o plimb pe la croitor, am scurtat-o si acum e conica, imi place mai mult asa.




 Imi place simplitatea primaverii si fustita e parca creata pentru ea, grosuta, dintr-un material tare si cu buzunare incapatoare.
Nu stiu de ce am evitat mereu hainele albe, stiu ca trebuie purtate si spalate cu mare atentie, dar par atat de "pretioase".



Acum permiteti-mi sa multumesc din nou proiectului #dear_romania, a fost o super colaborare.






Love,D


You Might Also Like